Verzending

Welke bezorgopties heb ik?

Wij verzenden je bestelling via DHL, PostNL of DPD (grotere en/of zwaardere pakketten). De bezorgdienst wordt automatisch gekozen op basis van de afmetingen en het gewicht van je bestelling. De levertijd blijft bij alle bezorgopties gelijk.

Hoeveel bezorgkosten moet ik betalen?

Voor een klein artikel dat we via PostNL of DHL verzenden betaal je het laagste tarief: € 6,25. Het maakt niet uit hoeveel producten je bestelt of wat het totaalbedrag van je bestelling is.
Voor grotere en/of zwaardere producten brengen we hogere bezorgkosten in rekening. Bestel je meerdere verschillende producten, dan geldt het hoogste verzendtarief voor de complete bestelling.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling wordt bezorgd?

Via de webshop is dat niet mogelijk. Maar zodra wij je bestelling hebben verzonden, ontvang je een Track & Trace-link per e-mail. Via die link kun je indien gewenst het bezorgmoment aanpassen.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Zodra je pakketje is overgedragen aan de bezorgdienst, ontvang je een Track & Trace-link per e-mail. Hiermee kun je je bestelling volgen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

We bezorgen je bestelling binnen 3-5 werkdagen. Je kunt je pakketje volgen via de Track & Trace-link, die je per mail ontvangt zodra wij het hebben overgedragen aan de bezorgdienst. Via die link kun je eventueel ook het bezorgmoment aanpassen.

Kan ik mijn bezorgadres nog wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Nee, helaas is het niet mogelijk je bezorgadres te wijzigen nadat je je bestelling hebt afgerond. In sommige gevallen kun je het bezorgadres nog aanpassen via de Track & Trace-code, die je per e-mail ontvangt zodra je pakket is verzonden.
Ook onze klantenservice kan je adres helaas niet meer wijzigen na het plaatsen van je bestelling. Indien blijkt dat bij aflevering het adres niet klopt, dan wordt je bestelling automatisch retour gestuurd.
Is je bestelling afgeleverd op een foutief adres? Neem dan contact op met onze klantenservice via ons contactformulier , zodat er een onderzoek gestart kan worden.

Wat kan ik doen als ik mijn bestelling niet kan aannemen?

Via de Track & Trace-link in je mail kun je een nieuw bezorgmoment of een andere bezorglocatie kiezen.
Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, dan wordt je pakket afgegeven bij de buren of bij een DHL-/DPD-/PostNL-punt in de buurt.
DHL/DPD/PostNL zal je via e-mail (of hun app) een Track & Trace-code sturen. Met deze code kun je zien waar je je pakket kunt ophalen