Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je vraag verder.
Voor een klein artikel dat we via PostNL verzenden betaal je het laagste tarief: € 4,99. Voor de
meeste artikelen betaal je € 5,99 per bestelling. Het maakt niet uit hoeveel producten je bestelt of
wat het totaalbedrag van je bestelling is.
Voor grotere en/of zwaardere producten brengen we hogere bezorgkosten in rekening. Bestel je
meerdere verschillende producten, dan geldt het hoogste verzendtarief voor de complete bestelling.
Via de webshop is dat niet mogelijk. Maar zodra wij je bestelling hebben verzonden, ontvang je een Track & Trace-link per e-mail. Via die link kun je indien gewenst het bezorgmoment aanpassen.
Wij verzenden je bestelling via DHL, PostNL of DPD (grotere en/of zwaardere pakketten). De
bezorgdienst wordt automatisch gekozen op basis van de afmetingen en het gewicht van je
bestelling. De levertijd blijft bij alle bezorgopties gelijk.
Zodra je pakketje is overgedragen aan de bezorgdienst, ontvang je een Track & Trace-link per e-mail. Hiermee kun je je bestelling volgen.
We bezorgen je bestelling binnen 3-5 werkdagen. Je kunt je pakketje volgen via de Track & Trace-link, die je per mail ontvangt zodra wij het hebben overgedragen aan de bezorgdienst. Via die link kun je eventueel ook het bezorgmoment aanpassen.
Nee, helaas is het niet mogelijk je bezorgadres te wijzigen nadat je je bestelling hebt afgerond. In sommige gevallen kun je het bezorgadres nog aanpassen via de Track & Trace-code, die je per e-mail ontvangt zodra je pakket is verzonden.
Ook onze klantenservice kan je adres helaas niet meer wijzigen na het plaatsen van je bestelling. Indien blijkt dat bij aflevering het adres niet klopt, dan wordt je bestelling automatisch retour gestuurd.
Is je bestelling afgeleverd op een foutief adres? Neem dan contact op met onze klantenservice via ons contactformulier(hyperlink) , zodat er een onderzoek gestart kan worden.
Via de Track & Trace-link in je mail kun je een nieuw bezorgmoment of een andere bezorglocatie kiezen.
Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, dan wordt je pakket afgegeven bij de buren of bij een DHL-/DPD-/PostNL-punt in de buurt.
DHL/DPD/PostNL zal je via e-mail (of hun app) een Track & Trace-code sturen. Met deze code kun je zien waar je je pakket kunt ophalen.
Een product bestellen in onze webshop is heel makkelijk:
Klik op het product dat je wilt bestellen.
Klik dan op ‘Plaats in winkelwagen’.
Klik daarna op ‘Naar bestellen’.
Controleer je bestelling en vul je persoonlijke gegevens in.
Kies voor betalen (Bancontact, iDEAL, PayPal, Klarna, SEPA, Creditcard(Mastercard/Visa, en Apple Pay).
Nadat je hebt betaald, ontvang je een bevestiging in je mail.
Je bestelling is door ons in behandeling genomen.
Zodra je product wordt verstuurd, ontvang je automatisch een verzendbevestiging. Daar staat ook een Track & Trace-code in.
Binnen 3 tot 5 dagen heb je je product in huis.
Klik op het icoontje van de winkelwagen, rechtsboven op je scherm. Klik vervolgens op de button ‘Naar bestellen’. Vul alle gevraagde gegevens in en geef aan via welk betaalmiddel je wilt betalen. Volg de betaalinstructies op je scherm. Zodra de betaling is afgerond, is je aankoop definitief.
Nee, een product uit onze webshop in je winkelwagen plaatsen betekent niet dat je het reserveert. Als je je bestelling niet direct afrondt, kan het dus zijn dat het product uitverkocht raakt terwijl het in je winkelwagen zit. Je krijgt dan een melding dat het product niet meer beschikbaar is.
Wees er dus snel bij als je een product in onze webshop ziet, voordat iemand anders het voor je neus wegkaapt.
Sommige producten in onze webshop hebben een vaste besteleenheid. Dit heeft te maken met de verzendmethode of met de afmetingen van het pakket bij verzending.
Ook willen wij er graag voor zorgen dat er voldoende producten beschikbaar zijn en dat iedereen evenveel kans heeft om die te bestellen.
Bij het product vermelden we een van deze drie voorraadstatussen:
• Op voorraad
• Helaas uitverkocht
Belangrijk om te onthouden: producten in de webshop zijn altijd tijdelijk en in beperkte aantallen beschikbaar. Elke week hebben we nieuwe producten die er tijdelijk bijkomen.
Helaas kun je een eenmaal geplaatste bestelling niet wijzigen of annuleren. Uiteraard kun je een besteld product wel terugsturen. Lees hier de retourvoorwaarden.(hyperlink plaatsen)
Op dit moment kun je betalen met Bancontact, iDEAL, PayPal, Klarna, SEPA, Creditcard(Mastercard/Visa, en Apple Pay. Wanneer je kiest om te betalen met een creditcard, wordt deze pas belast na levering van de producten.
Als je betaling is geweigerd, wordt je bestelling automatisch geannuleerd. Wil je de producten toch ontvangen? Plaats je bestelling dan opnieuw en kies eventueel een andere betaalmethode.
Je aankoop is gelukt als de betaling geslaagd is. Het kan tot een half uur duren voordat je per e-mail een bevestiging ontvangt. Let op: de bevestiging kan ook in je spambox belanden.
Heb je geen e-mail ontvangen en is het aankoopbedrag wel van je rekening afgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice via ons contactformulier. hyperlink plaatsen.
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden terug te sturen.
Stop het ongebruikte en onbeschadigde product in de originele verpakking (mits redelijkerwijs mogelijk).
Download en print het retourformulier en vul de ontbrekende gegevens in. Heb je geen printer? Schrijf dan alle gevraagde gegevens op.
Verpak de bestelling samen met het retourformulier in een geschikte doos.
Vermeld het retouradres (dat vind je op het retourformulier) op het pakket of maak met dit adres een verzendlabel aan bij een bezorgdienst naar keuze.
Geef het pakket af bij de bezorgdienst. De verzendkosten van je retourzending zijn voor eigen rekening.
Let op: voor het terugsturen van grote en/of zware producten die niet met DHL, DPD of PostNL verstuurd zijn, moet vaak een afspraak worden gemaakt. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via het contactformulier.(hyperlink maken naar contactformulier)
Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping(hyperlink naar Europees modelformulier) om ons te laten weten dat je van je aankoop afziet, maar je bent hiertoe niet verplicht. Om aanspraak te maken op je herroepingsrecht is het voldoende ons schriftelijk te informeren vóórdat de herroepingstermijn van 14 dagen is verstreken.
Je kunt het artikel retourneren naar het onderstaande adres:
Adres: Van Gogh Allee 20
3161 DA Rhoon
Nederland
T.a.v. afdeling Klantenservice
O.v.v. je Bestelnummer
Zodra wij de bestelling retour hebben ontvangen, ontvang je het volledige aankoopbedrag, exclusief eventuele verzend- en betaalkosten, zo snel mogelijk – maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling – op je rekening.
Goed om te weten: wij mogen wachten met terugbetalen tot we de producten hebben ontvangen of tot het moment dat je hebt aangetoond die te hebben opgestuurd.
Wij leveren in België en Nederland.
Alle prijzen zijn inclusief BTW, tenzij anders vermeld.