Een product bestellen in onze webshop is heel makkelijk:
• Klik op het product dat je wilt bestellen.
• Klik dan op ‘Plaats in winkelwagen’.
• Klik daarna op ‘Naar bestellen’.
• Controleer je bestelling en vul je persoonlijke gegevens in.
• Kies voor betalen (iDEAL, PayPal, Klarna, SEPA, Creditcard(Mastercard/Visa, en Apple Pay )
• Nadat je hebt betaald, ontvang je een bevestiging in je mail.
• Je bestelling is door ons in behandeling genomen.
• Zodra je product wordt verstuurd, ontvang je automatisch een verzendbevestiging. Daar staat ook een Track & Trace-code in.
• Binnen 3 tot 5 dagen heb je je product in huis.
Klik op het icoontje van de winkelwagen, rechtsboven op je scherm. Klik vervolgens op de button ‘Naar bestellen’. Vul alle gevraagde gegevens in en geef aan via welk betaalmiddel je wilt betalen. Volg de betaalinstructies op je scherm. Zodra de betaling is afgerond, is je aankoop definitief.
Nee, een product uit onze webshop in je winkelwagen plaatsen betekent niet dat je het reserveert. Als je je bestelling niet direct afrondt, kan het dus zijn dat het product uitverkocht raakt terwijl het in je winkelwagen zit. Je krijgt dan een melding dat het product niet meer beschikbaar is.
Wees er dus snel bij als je een product in onze webshop ziet, voordat iemand anders het voor je neus wegkaapt.
Sommige producten in onze webshop hebben een vaste besteleenheid. Dit heeft te maken met de verzendmethode of met de afmetingen van het pakket bij verzending.
Ook willen wij er graag voor zorgen dat er voldoende producten beschikbaar zijn en dat iedereen evenveel kans heeft om die te bestellen.
Bij het product vermelden we een van deze drie voorraadstatussen:
• Op voorraad
• Helaas uitverkocht
Belangrijk om te onthouden: producten in de webshop zijn altijd tijdelijk en in beperkte aantallen beschikbaar. Elke week hebben we nieuwe producten die er tijdelijk bijkomen.
Helaas kun je een eenmaal geplaatste bestelling niet wijzigen of annuleren. Uiteraard kun je een besteld product wel terugsturen. Lees hier de retourvoorwaarden.
Op dit moment kun je betalen met iDEAL, PayPal, Klarna, SEPA, Creditcard(Mastercard/Visa, en Apple Pay. Wanneer je kiest om te betalen met een creditcard, wordt deze pas belast na levering van de producten
Als je betaling is geweigerd, wordt je bestelling automatisch geannuleerd. Wil je de producten toch ontvangen? Plaats je bestelling dan opnieuw en kies eventueel een andere betaalmethode.
Je aankoop is gelukt als de betaling geslaagd is. Het kan tot een half uur duren voordat je per e-mail een bevestiging ontvangt. Let op: de bevestiging kan ook in je spambox belanden.
Heb je geen e-mail ontvangen en is het aankoopbedrag wel van je rekening afgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice via ons contactformulier.