Klachten

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Indien Koper niet tevreden is over de Producten van Kleineprijsjes.nl en/of klachten heeft over de (uitvoering van de) Overeenkomst is Koper verplicht om deze klachten zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na de betreffende aanleiding die tot de klacht heeft geleid te melden. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] met als onderwerp “Klacht”. Kleineprijsjes.nl zal zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de klacht inhoudelijke reageren op de klacht. Partijen zullen proberen om gezamenlijk tot een oplossing te komen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

De waardering van www.kleineprijsjes.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 10.0/10 gebaseerd op 1 reviews.